2012. november 15., csütörtök

Forgó Zsolt ~ Jackson - JS1R Dinky/Boss ML-2 Metal Core

Sziasztok, Forgó Zsolt vagyok a Hangovers zenekar szólógitárosa.
Amit most bemutatok gitárt egy eléggé olcsó kategória, szóval első sorban azoknak ajánlom figyelmébe akik kezdők, vagy csak hobbi szinten zenélnek.
A test indiai cédrus, a nyak jávor a fogólap pedig rózsafa (tiszta Harry Potter). A hangszedők a Jackson saját gyártmánya: JE10 humbucker, de ezeket most tervezem lecserélni valami metálabbra, mert ennél a gitárnál a legtöbb gondom velük van. 3 állású pickup kapcsoló, valamint egy sima egyszerű tremoló szerkezet. A tremolókart már évekkel ezelőtt elhagytam, szóval nem is nagyon élek vele, egy ilyen kategóriás gitárnál ez a fajta úgyis csak elhangolja a hangszert, bár ez is főleg oda figyelésen és beállításon múlik (én tróger vagyok:D).
11-es Ernie Ball húrokat használok és C-re vagyunk hangolva. Eddig nekem az Ernie Ball vált be a legjobban hangzásilag meg strapabírásban is. Amit kifejezetten szeretek ebben a gitárban az a fogólap. Vékony, nagyon kényelmes, és jól fekszenek rá a húrok. Egy ilyen árkategóriás gitárnál tapasztalataim szerint ez elég nagy szó. Szóval aki most kezdene el zenélni, vagy akar egy egyszerűbb gitárt magának, annak nagyon erősen tudom ajánlani!
Írok még néhány sort a pedálomról is. Nemrégiben szereztem be egy Boss ML-2 Metalcore Distortion pedált. Használtan jutottam hozzá elég jutányos áron , de azt kell mondjam, hogy abszolút megéri a bolti árát is. Nagyon jó fémes hangzást ad a gitárnak, szóval aki metal-ban gondolkodik annak mindenképp ajánlom. Meredek hangfelfutás, LOW szabályzó a kemény, mély tónusú hangzáshoz, HIGH szabályzó a magas , sikító, fémes hangzásért, turné biztos BOSS fémház, be és kimeneti jack. Viszonylag könnyű és méretre sem nagy, úgyhogy szállítási probléma nincs vele, egy terepnadrág oldalzsebébe is elfér :D Köszönöm nektek hogy végig olvastátok, és remélem adtam egy két használható infót.:) További szép napot RnR !

http://www.facebook.com/Hangoversmusic


Len