2012. október 17., szerda

Thristana ~ Devil's Destiny EP

A Thristana 2011. novemberében született meg eleinte egy két személyes projektként, majd következő évre zenekarrá bővült. Még egy év sem telt el a csapat születése óta, de már volt alkalmuk élőben bemutatkozniuk és már az első hanganyaguk is napvilágot látott.

Thristana - Devil's Destiny 15:45
2012. Szeptember 4.
Szerzői kiadás


01. Devil's Destiny
02. Devotion for Dreams
03. Our Never Ending Story

Király Anna: ének
Biró István: billentyűk
Maródi László: gitár (session)
Szabó "Hümér" László: gitár
Vajda Tibor: dobok (session)

Elsőre hirtelen megijedtem amikor megláttam hogy csupán három nótát tartalmaz az EP, aztán amikor beraktam  lejátszóba megnyugodtam, mert szerencsére ennek ellenére nem volt rövid az anyag.
Ahogy az egy jó szimfónikus lemezhez illik, ez is egy remek kis epikus nótával kezdődik. Egyenesen hátast dobtam amikor meghallottam a női énekes hangját. Nem egészen erre számítottam.
A második nóta vitte tovább az első magával ragadó hangulatát. De valahogy ez mégis picit más volt. A címből kiindulva egy közhellyel élnék: olyan mint ha egy mesében lebegnék.
Az utolsó tétel egy valamivel nyugodtabb dal. Kellemes zongorás nóta, igazán mélyre hatolt a dallam világa, nagyon tetszett.
Aki meghallgatja az EP-t annak mindenképp ajánlom hogy keresse meg a dalszövegeket és olvasgassa kicsit át. Érdemes.
Ami talán a legjobban megfogott, az a hihetetlenül változatos és színes billentyűjáték. Nagyon tetszettek a hangszínek és a dallamok.
Ami viszont elégedetlenséggel töltött el, az a gitárhangzás. Kicsit halk, kicsit zajos, kicsit átgondolatlan. Ugyan egy kicsit rontott az összképen, úgy érzem a srácok több figyelmet fordítanak majd a dologra a következő anyagukon. :)

Az EP ingyenesen letölthető itt: http://thristana.hu/Devils_Destiny_EP.zip

8/10

http://www.facebook.com/Thristana
http://soundcloud.com/thristana



Len