2012. június 18., hétfő

Fall Listed Mistakes

A budapesti csapat gyökerei még több mint tíz évre 2001-be nyúlnak vissza. Tipikusan az a helyzet amikor két jó barát egy zenekarról álmodozik, majd pár év múlva, 2006-ban valósággá válik és elkezdenek próbálni.
Néhány kellemetlen tagcsere és sok közös munka után végül a srácok 2008-ban kidobtak egy 3 nótás demót.
Azóta túl vannak néhány újabb tagcserén és nem kevés koncerten is. A srácok éppen egy új EP megjelentetésén dolgoznak. Én már nagyon várom. :)
Az öt fős társaság zenéjét meghallgatva elmosolyodtam. A zenéjük számomra a 2000-es évek elejét idézi, amit én még mindig a modern zene csúcspontjának tartok.
Zenéjük változatos, dallamos, és hihetetlenül energikus. Jellemzően súlyos darálós riffekkel tömött hardcore. Viszont fellelhetők benne szép, nyugtató tiszta gitártémák és dallamos, kellemes tiszta ének is és akkor még nem is beszéltem sok más egyéb meglepetésről.
Én azt javaslom minden érdeklődőnek, hogy látogasson el a srácok facebook oldalára és hallgassa meg a dalaikat a BandPage-n!

https://www.facebook.com/pages/Fall-Listed-Mistakes/113117218768167

Len