2012. június 19., kedd

Depresszió ~ Jön a reggel ~ Villáminterview

Itt vagyok újra ahogy ígértem. :)
A másik klipes zenekar tegnap a Depresszió volt. A srácok a Vízválasztó lemez záró dalára forgattak egy nagyon profi thriller videót. A csapat bassszerosát, Kovács Zolit faggattam.


Üdv Zoli újra a blogon!
Először is szeretnék gratulálni a videóhoz. Nagyon jó lett! :)
Érdekes történet kerekedett a dologból. Ki volt az ötletgazda?
Az alap gondolat Feritől indult ki. Egy thriller-t képzelt el, nagyjából ilyesmi sztorit, de már nem emlékszem pontosan, mert 7-8 hónappal ezelőtt kezdődött a dolog. Aztán tartottunk egy brainstormingot a Pixel Filmes Tokay Peti rendezővel. Ő pedig elkezdte továbbgondolni a sztorit, illetve ha jól emlékszem Peti javasolta Mucsi Zolit a szerepre. Aztán összeállt ez a forgatókönyv, ami a végleges lett, ezt forgattuk le később.

Úgy hallottam egész napos program volt felvenni a nyersanyagot. Hogy viseltétek?
Sokadik klipünk ez már, úgyhogy mindannyian pontosan tudtuk, hogy mire számíthatunk. Voltak ennél sokkal kellemetlenebb forgatások, az új klip átlagos volt ilyen szempontból. Ráadásul a stáb maximálisan profi volt, zökkenőmentesen zajlott minden.

Milyen volt egy olyan legendával együtt játszani mint Mucsi Zoltán?
Még anno 2000-ben statisztaként szerepeltem a Nexxt című mozifilmben, amiben Mucsi Zoltán volt az egyik főszereplő, szóval már profik vagyunk együtt! Csak vicceltem! :) Mindenképpen nagy élmény, hogy egy olyan kvalitású színész, mint Mucsi Zoltán elvállalta ezt a szerepet. Soda egyébként teljesen meg volt őrülve-lévén nagy rajongója Mucsi Zolinak.
Nekem szintén nagy élmény volt, és egyben nagy drukk is, mivel nekem volt a legtöbb közös jelenetem vele. Miközben nem kicsit izgulva próbáltam baromi nagy átéléssel eljátszani a flegma recepcióst, a többiek az üvegtáblán kívül állva fényképeztek, meg kameráztak, meg integettek nekem. Hát nem segítettek a ráhangolódásban! :)

Az ilyen forgatásokon mindig történik velemi vicces, vagy nagyon emlékezetes. Most mi volt az, amit soha nem fogtok elfelejteni?
Hát készültek olyan fotók Dávidról, amik nem lettek publikusak... Az Ő zuhanyzós-szobás jeleneténél, csak egy törülköző volt rajta, amit Soda lerángatott róla. Úgyhogy szegény Dávid ott feküdt tökpucéran az ágyon az egész stáb, kb. 10-15 ember előtt. :) Meg a klip végén látható kis geg Mucsi Zolitól. Az is mókás volt.

Van már ötlet, hogy mi lesz a következő videó? :)
Vannak ötletek, de még nem tudok konkrét dologról beszámolni, meg nem is szívesen tenném, egyrészt a meglepetés öröme miatt, de még inkább azért, mert még bármi változhat. Mindenképpen az eddigiekhez méltó, színvonalas videóval szeretnénk előállni legközelebb is!

Köszönöm hogy itt voltál!
Köszönöm az interjút!

http://www.facebook.com/depressziomusic



Len