2012. január 13., péntek

Jankai Valentin ~ ddrum Dominion Maple / Dimavery

Na! Jankai Valentin vagyok, a Blind Myself, az A.C.T.U.S. dobosa és szólólemezeim multiinstrumentalistája. Lassan egy éve, hogy a Hangszerarzenál támogatja a Blind Myself-et az általa forgalmazott kiváló termékeivel. Én ddrum dobokon játszom.
Szeretett dobomtól megváltam, ami egy Mapex M Maple. Elég durabilis volt. Számtalan esetben beleugrottak a zenésztársaim, mert kőkemény metál arcoknak hiszik magukat, meg azért én is néha beéreztem, hogy átstagedive-olok rajta számok közt és közben. Rest in pieces 2005-2011, azóta itt ez a jó ddrum, amit már nem mernek átugrani, nem is csoda; hisz tiszteletet parancsoló óriás méretű lábdobja, patináns eleganciáját sugárzó fekete színe - rajta, ahogy megtörik az altman lámpa fénye.... Nem a szart nem, ugyanúgy ugrálnak rajta, és borulnakbele gitárostul a barmok, nem csoda, ha Péter a roadunk nem győzi minden koncert után alkotó elemeiből összelegózni alapjaiból a dobcuccot. Szerintem mióta a Blind Myself-nek dolgozik, simán szerzett olyan tapasztalatot, hogy két mahagóni fából egy komplett zenekarnak elegendő hangszert csiholjon össze. De a viccet félretéve. Borzasztóan meg vagyok elégedve a ddrum dobfelszerelésemmel, mert rettentő telt tónusa van a tamoknak, ami nálam rettentő kényes kérdés. Szeretem ha a tamnak szép hosszú lecsengésű fúziós mély-mélyközép tónusa van, amit ebből nagyon szépen ki lehet hozni. Persze ehhez szépen kell tudni hangolni és természetesen elengedhetetlen kellék egy jó áttetsző Remo Emperor, vagy Remo Pinstripe bőrkészlet. Fehérrel még nem próbáltam, de ígérem ki fogom! A tamok méretei:
  • 10"x8"

  • 12"x9"

  • 16"x14"
A lábdob maga az égi csapás, ami már a külleméből is kiderül. 22" átmérője még oké, de 20" -es hossza az, amit talán a hangmérnökök álmának lehetne nevezni. És még a csajok is szeretik ;) - Rettentő zord mélye és csudálatosan szép közép-magas freki tartománya minden őszinte hajmetál dude fejét headbangelésre kényszeríti. A lábdob, ami fittyet hány a triggernek. Ó igen.
Van a ddrum-hoz kapott pergődob, ami öntött kávás, ja most jut eszembe... Ez a ddrum széria még öntött kávás volt, úgy tudom, már nem is gyártják így. Szóval van ez a ddrum pergő, ami 10 babás juharfa és borzasztó súlya van. Nagyon klassz, meg minden, de én még mindig életem legelső pergődobjánál maradok, ami egy Magnum 14" x 6.5" -es alu egyed. 12 éves koromban kaptam édesapámtól, mai napig minden körülmények közt Tökéletesen megállja a helyét.
Cintányérok. Na igen, sajnálom, de elfogult vagyok, mert édesapám forgalmazza a Dimavery termékeket Magyarországon, jómagam a Dimavery cintányérokba ástam bele magam mélyebben, én ezeket használom. Az még hagyján, hogy kiválóan szólnak, de rettentő olcsók is.
Ha már a Dimavery-nél tartunk, megemlíteném, hogy a szólólemezeimet Dimavery LP gitáron és Dimavery 5 húros basszusgitáron játszottam fel, és a jövőben sem lesz ez másképp.
Artbeat endorser vagyok. Az Artbeat Magyarország legjobb minőségű válogatott dobverőit gyártják. 5A Hickory Signature dobverőimet büszkén szórom szét a koncerteken, aztán persze csodálkozom, ha hamar elfogy. Szerencsére nehezen törnek, pedig már néha szándékosan úgy ütöm a dobokat, hogy törjön már el az a nyanvadt dobverő. És nem. Szeretem. <3
Végszó gyanánt megjegyezném, hogy ilyenkor utálok dobos lenni, mert annyi mindenről lehetne, annyi mindent írni, hogy azt talán senki soha nem fogja elolvasni, mert rettentő hosszú. Igyekeztem minél nagyobb idiótát csinálni magamból, hogy olvassátok végig, ha már egyszer leírtam. Nem? Szeretlek benneteket.
Üdv,
Valentin

Len