2011. december 20., kedd

The Southern Oracle

A magyar underground eme újabb gyöngyszemére és amikor meghallgattam csak annyit mondtam: "AZTAK**VA"!
A szegedi csapat eredetileg Slaughter At The Engagement Party néven működött, amikor úgy gondolták hogy szeretnének egy kicsit más zenét játszani. Talán innentől számolhatjuk a The Southern Oracle történelmét.
A zenekart az idei év során az ország több pontján is elcsíphettétek. Aki látta, vagy hallotta őket, valószínüleg nem felejti el egy hamar a srácokat.
A zenekar debütalbuma a Hellwakening is nemrég látott napvilágot. Érdemes beszerezni!
A zenéjük azt hiszem eléggé egyedülálló hazánkban. Elsőre deathcore-nak mondtam volna, az ember fejét igencsak bólogatásra késztető, lüktető riffekkel telepakolt zúzást. Aztán egyszer csak olyan dallamos gitárszekciók szólaltak meg, amik gyakorlatilag egy pillanat alatt egy egészen más világba repítik az embert. Sőt... néhol már-már progresszívnek nevezném.
Aki tiszta ének párti, az itt némi hiányban fog szenvedni, de személy szerint nekem így jobban bejön a dolog.
Hogy szövegileg miről van szó, azt szerintem elárulják az olyan címek mint az "I Am Cerberus" vagy a "The Ghost Key". De igazából elég változatos. Érdemes időt és figyelmet fordítani a zenekarra! :)



Len